Kirjanpito- ja raportointipalvelut
Palkanlaskenta ja palkkakirjanpito
Yrityspalvelut - Bonum Lappeenranta
Laskutus ja laskujenmaksupalvelu
Sähköinen taloushallinto
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä meihin ja kerromme lisää!
Puhelimitse
Ma-to 8-16 ja pe 8-15: 0104399 000
Sähköpostilla
Lähetä viesti info(at)bonum.fi
Tule käymään
Mitä kaikkia tilitoimistomme palveluita tarvitset?
Meillä sinun ei tarvitse maksaa mistään, mitä et tarvitse. Räätälöimme tilitoimistopalvelut aina asiakkaan tarpeisiin sopiviksi – ei toisinpäin. Vierastat sitten bittejä tai paperia, Bonum tarjoaa sinulle luotettavan ja ajantasaisen taloushallinnon.
Voit toimittaa tositteet ja tiliotteet toimistollemme Lappeenrantaan postissa tai itse piipahtamalla, tai ottaa käyttöön kokonaisvaltaisen sähköisen taloushallinnon järjestelmämme mobiilisovelluksineen. Tai valita itsellesi sopivan kokonaisuuden näiden ääripäiden väliltä.
Sähköinen taloushallinnon järjestelmämme koostuu useista eri palikoista, joista voit valita itsellesi tarpeelliset: ostolaskujen hyväksyntä ja maksu, myyntilaskutus, pankkipalvelut, ePalkat, sähköiset matkalaskut, sähköinen arkisto, kirjanpito ja raportointi. Kaikkien käytössä sinua auttavat tilitoimistomme kirjanpitäjät ja palkanlaskijat Lappeenrannassa.
Esimerkiksi ostolaskujen ja hyväksyntä ja maksu voivat tapahtua puhelimen tai tietokoneen verkkoselaimen kautta: kirjaudut järjestelmään Bonumin sivuilta, katsot näköislaskun ja hyväksyt sen, minkä jälkeen me hoidamme järjestelmässä maksatuksen. Voit unohtaa verkkopankin kokonaan, jos niin haluat. Kaikki tarpeelliset dokumentit on myös mahdollista arkistoida sähköisesti, ja niin, että vaikka kaikilla yrityksesi työntekijöillä on käyttöoikeus tietoihin – samalla hinnalla.
Alussa valitsemasi tilitoimistopalvelut eivät velvoita sinua mihinkään. Jos koet, ettet jotakin palikkaa tarvitse, sen voi aina poistaa sopimuksestasi. Tai jos toimintasi kasvaessa haluat uusia palikoita käyttöön – helppo juttu.
Usein asiakkaamme aloittaa kevyellä kokoonpanolla ja laajentaa siitä tarpeen mukaan. Hinnoitteluunkaan ei liity mitään magiaa, vaan saat aina halutessasi tarkan tiedon siitä, mitä mikäkin maksaa.
Miten siirryt tilitoimisto Bonumin asiakkaaksi?
Moni jatkaa tilitoimistossa, jonka palveluihin ei ole tyytyväinen, koska pelkää siirtymän olevan liian hankala. Tämä on turha pelko. Tilitoimistosta toiseen vaihtaminen vaatii yhtä ja toista, mutta ei mitään ylivoimaista.
Aloitamme uuden yhteistyösuhteen aina mielellämme kasvotusten, joko Bonumin toimistolla Lappeenrannassa tai sinun yrityksesi tiloissa. Ei olisi ensimmäinen kerta, että jo ensimmäisellä tapaamisella huomaisimme, että pystymme hoitamaan taloushallintosi aiempaa edullisemmin. Ei siksi, että Bonum tekisi työtä halvemmalla, vaan siksi, että teemme sen fiksummin.
Tärkeintä on varmistaa, että mihinkään ei tule katkosta: on kunnia-asiamme, että palkat, ennakkoverot, arvonlisäverot ja kaikki muutkin velvoitteet maksetaan kaikissa oloissa ajallaan.
Kun Bonumille siirtyy uusi asiakas toisesta tilitoimistosta, teemme aina ensin tarkkaan aikataulutetun toimintasuunnitelman: milloin vanha sopimus täytyy irtisanoa, milloin ottaa meidän sähköisen taloushallinnon järjestelmämme käyttöön, mitä pöytäkirjoja tarvitsemme pankkia varten, milloin meidän pitää saada kirjanpidon lähtösaldot vanhasta tilitoimistosta, työsopimukset, viimeisimmät palkkalaskelmat ja muu tarpeellinen.
Samalla tavalla kuten valtuutat uuden kännykkäoperaattorin irtisanomaan vanhan puhelinliittymäsi, voit antaa meille valtakirjan, jonka avulla Bonum hoitaa kaiken puolestasi. Jos haluat tehdä asiat ilman valtakirjaa, annamme sinulle tarkat ohjeet siitä, mitä tarvitsemme ja milloin. Näinkin asiat hoituvat.
Nopeimmillaan siirtymä vanhasta tilitoimistosta Bonumille tapahtuu muutamassa viikossa. Ja jos joskus myöhemmin haluatkin siirtää kirjanpitosi ja palkanlaskentasi jonnekin muualle tai ajaa yrityksesi alas, me teemme kaikkemme, jotta kaikki sujuu myös tässä tapauksessa mahdollisimman sujuvasti.